tråkigt

hellu!
kom nyss hem från en lång dag..
idag är det måndag jävla måndagar orkar inte med skolan är alltid så trött på måndagar vill ju ha helg!
iaf jag började dagen med att äta frukost elr okey jag vaknade ju såklart först men iaf sen började skolan
kl:8.00 har typ aldrig sovmorgon längre som i sexan då hade vi sovmorgon varje dag typ, men nu har jag äntligen slutat.japp har inge mer att säga mer än att det va tråkigt,men dagen är ju inte slut än så bloggar mera ikv! för nu måste jag gå och plugga till engelska läxan som vi ska ha imorrn:(
"hörs"



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag hatar måndagar!



sv: Tack så mycket, din blogg är också jättefin (:

2010-09-13 @ 18:04:45
URL: http://livetenligtmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0